dimarts, 20 de febrer del 2018

Let's move! A nadar!

Els alumnes de 3r i 4t del nostre centre van visitar el Centre Esportiu Dénia, on van participar en un circuit d’obstacles i van gaudir d’uns jocs aquàtics.

Aquestes activitats formen part del projecte Erasmus+ que el col·legi du a terme. Algunes experiències en  1a persona dels nostres alumnes són:

Vaig anar d’excursió a la piscina. M’ho vaig passar molt bé. Hem caminat sobre un matalàs per damunt de l’aigua. Hem nadat molt en la piscina” (Anas)

“El divendres passat els meus amics i jo vam fer una eixida a la piscina. Quan vam arribar vam fer un circuit d’obstacles. Després vam anar a la piscina a fer unes maneres de nadar.També vam anar a una piscina més menuda on passàvem damunt d’un matalàs de suro” (Rubén).

Si vols veure tot l’àlbum amb les fotos, clica damunt de la imatge següent:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada